maandag 4 april 2011

De Stage!



Zo... Hier zit ik dan! Op stage, bij Fotostudio Smit. Het heeft uiteindelijk even geduurd voordat ik een stage had maar gelukkig heeft de baas van de Studio (dat tevens mijn buurman is) mij een kans gegeven om bij hem stage te lopen. Hier ben ik hem erg dankbaar voor.




Het Bedrijf:



SMIT FOTOSTUDIO is een van de grootste foto bedrijven van Nederland. Binnen de muren van dit pand schuilt een foto studio geschikt om de grootste reclame of product opdracht aan te kunnen.
Er is ook een volledig digitaal vaklab gehuisvest, klaar om vakwerk te leveren, van pasfoto formaat tot beurs wanden van tientallen vierkante meters.



Dit alles met behulp van de nieuwste high-tech digitale apparatuur. 
Smit Fotostudio beschikt over een eigen foto-afwerk afdeling waar al het vervaardigde fotowerk kan worden opgeplakt op PVC platen, gelamineerd, mat of glanzend, of ingesealed, ook met gebruik van ultra moderne apparatuur.








Daarnaast wordt er ook nog veel gebruik gemaakt van de fotobus. De mobiele fotostudio rijdt door heel Nederland om waar dan ook schoolfoto's, pasfoto's, bedrijfsfoto's, reportages, etc. te maken.
Deze bus kan binnen een mum van tijd omgetoverd worden tot een degelijk ruime fotostudio.










Dus dit is waar ik me de komende periode mag bezighouden met heel veel verschillende gebieden van de fotografie. Hier vindt je dan ook bijna alle soorten fotografie, namelijk: productfotografie, reclamefotografie, modefotografie, bruidsfotografie, portretfotografie. Wauw, wat ga ik hier veel leren! En wat heb ik er zin in!
KOM MAAR OP!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten